CPTÄNDER!

Tror ni att den där jävla tandvärken försvann eller? Jag som har varit stammis hos tanläkaren sen jag var 13 ska inte komma undan inte. Natten till igår var hemsk, bland de värsta jag varit med om. Hade så fruktansvärt ont. När jag gick upp igår morse såg jag ett monster i spegeln, då kinden hade svullnat! Åkte gråtandes till tandläkaren, så jävla trött på den här skiten. Dom spolade rent och skrev ut antibiotika. Så nu går jag på det och för att hålla borta smärtan har jag knaprat i mig citodon. Tandvärk måste vara den värsta smärtan som finns, fy fan. Nu är det iaf lite bättre men måste ha smärtstillande för att inte känna ngt. Det får ju mig lite tveksam till att festa ikväll. Ska jag göra det blir det inge mer citodon och frågan är hur det känns. Äh, får hoppas det blir bättre under dagen.

På tal om dagen så ska denna bestå av lite solarie, solade (och simmade!) i torsdags men det tog inte så mycket som jag hade önskat. Sen har vi tvättstugan halv tre till sex, ska bli skönt att få massa rent, tvättmaskinen har som sagt varit sönder ett par veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback