SLEEPY

Segt är ordet.
Var mycket medveten när jag la mig på soffan om att risken för att somna var stor, och mycket riktigt så somnade jag. Sov väl i cirka två timmar och vaknade i mitten av Idol. Nu sitter jag här och har blivit pigg igen. Eller pigg ska jag inte säga, men inte trött. Allt känns bara segt. Vill somna igen men det kommer nog inte gå. Har lite svårt att somna själv och Mattias vet inte när han kommer komma ifrån jobbet. Nu har han jobbat över massor i två veckor, haft massa fotboll, blivit smårisig, skrotat bilen, blivit av med körkortet och kommer säkerligen få en skön böter. Men alla har vi våra tråkiga perioder, hoppas hans är över snart så att han kan vara glad och så att vi kan umgås lite mer. Så som sagt, sitter här i min ensamhet med lite Timo i högtalarna och väntar på honom. Varit inne på allt jag brukar vara inne på och allt känns bara så segt! Jag vill att han ska komma hem nu...

Skulle varit ledig imorgon men jag ska jobba halva dagen, så jag slutar vid lunch, det känns helt okej. Måste säga att jag känner mig riktigt trött efter senaste veckans arbete. Helt död i slutet av dagarna, sådär trött så man mår illa och har t.o.m känt mig febrig. Det kanske skulle vara ngt att börja dricka kaffe? Men det är ju så förbaskat äckligt. Inte mindre gott, äckligt. Fredagskvällen ska påbörjas hemma hos Johanna på Mariatorget med damerna sen får vi se vart kvällen tar oss. Det brukar rätt spontana kvällar, det är dom som är bäst! Det ser jag fram emot och har gjort hela veckan. Snart frdag, snart fredag, snart fredag! Ska försöka njuta så mycket som möjligt denna helg för nästa jobbar jag hela...

Nu ska jag slå en pling och höra hur det går för mannen min och efter det ska jag ha telefonhäng med Joanna. Blir lätt så när båda är ensamma hemma i våra hem.

  Nyinköpta godisbitar.

Kommentarer
Postat av: bea

riktigt snygg blogg!

Postat av: Joanna

Hahah godisbitar!

2007-09-27 @ 23:16:00
URL: http://joan.webblogg.se/
Postat av: Anonym

http://CameraForFree.co.uk/index.php?referral=405151

2007-09-28 @ 10:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback