måndagsprat

Karatefylla. Ja det var väl vad det blev i lördags efter antal drinkar. Vi började hemma hos Joanna, fortsatte mot Mose Backe som tyvärr hade stängt insläppet, vidare till GK och avslutade med gyros på Medborgarplatsen. Väl hemma vet jag inte riktigt vad jag höll på med. Mattias låg och sov och jag minnas att jag pratade om hur full jag var och snubblade omkring med en påse i handen som skulle följa med till sängen in case of! Vaknade och mådde som jag förtjänade, typ. Fest kändes jävligt långt borta men efter ett dygn... Så ser jag fram emot helgen och nya bravader! Har inte orkat lägga upp på bilddagboken från helgen, men dom finns på min facebook om ngn är intresserad.

Har jobbat idag och är grymt trött. Sådär illamående trött. Men lägger jag mig ned kommer jag somna så det är bättre att sysselsätta sig med ngt annat så man kommer upp till jobbet imorgon igen. Borde väl börja fundera på middagen men den känns långt bort. Jag orkar inte... Väntar tills mannen kommer hem så får vi se vad det bjuds på.


För övrigt så har Mattias blivit av med körkortet. Jävligt jobbigt. Vi får hoppas det inte blir alltför länge. Gubben min är ju beroende av sitt körkort och bil, så mycket som han flänger runt. Well, well. Har man kört för fort så har man. Han säger visserligen att han inte kan ha kört så fort som det påstås men polisen säger en annan sak och då är det väl inte så mkt att tjaffsa om? Tråkigt, tråkigt. Och från det ena till det andra så ringde HM och ville ha in mig idag. Men en dag extra? Näe, hemtjänsten lockar mer faktiskt. Dom kan höra av sig när det finns en heltidsprovanställning.

Så var det med det.

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback