hej hemmakväll

Jag är vinsugen.
Men samtidigt är jag sjukt trött. Hur som helst så blir det inget vin idag. Förmodligen imorgon. Jag är sugen på vin och singstar. Ska jobba imorgon bitti halv åtta så ikväll blir det lugna puckar. Det är rätt skönt att ta det lugnt men det hade ju varit roligare med sällskap. Mattias är på fotbollsmatch och kommer hem vid halv tio - tio. Vi åt ingen middag och jag har ingen lust att ställa mig och laga mat och äta själv. Samtidigt vill jag inte äta så sent. Har en Kelda fisk & skaldjurssoppa i kylen som är god men... Hmm... vilka problem va! Hade varit godare med vin. Vin, vin, vin.

Har på "ensam mamma söker" i bakgrunden. Inte för att jag är intresserad, har aldrig sett det. Kollade på ett program innan på samma kanal. Jag förstår inte riktigt... Hur desperat är man? Kan dom inte få män utan att vara med på tv? Vem vill gå ut i tv med att man är singel och uppenbarligen har svårt att hitta någon, utan hjälp...? Nej fy bubblan, så lågt skulle jag aldrig sjunka. Alla mammor är säkert fula också. En snygg mamma skulle inte ha svårt att hitta någon. Inte så svårt så att man måste vara med i ett program på tv i alla fall.

Nu känns det att jag inte har rökt på tre timmar. Så det ska jag göra nu...

image255













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback