FEST OCH...

Personalfesten i onsdags var riktgit trevlig. Kul att se lite andra sidor av människor. Kräftor, grillat, alkohol, dans. Glad att jag gick på den faktiskt. Begav mig dock därifrån runt elva mot Söder och mötte upp Joanna & Josefine. Det var för lång kö på stället vi skulle till så det blev lite dricka och prat på Wollmars istället. Jag var taggad och hade fått i mig rätt mycket men dom andra damerna åkte hemmåt efter stund men jag gick till Golden Hits där Mattias och hans arbetskollegor höll till. Blev lite mer drinkar och kareoke. Nej, jag sjöng inte, göta petter sånt händer bara på after works på Falken ;D Torsdag blev en riktig sängliggardag. Sov till strax innan tre... Kvällen bjöd på köttfärsås & spaghetti, film och godis med Mattias. Gårdagen... Jobbade, åt middag med karln sedan bar det av till Barris med henne Joanna, Josefine & Johanna. Behöver väl egentligen inte ens nämna att det var vin. Vin, salta pinnar & Pias favoriter volym 1. Vid halv ett tog vi en taxi till stan, Debaser, tog en Gyros på Medis sedan tog vi nya tag mot Berns. Joanna tog fram bunten och vi drack drinkar i trevligt... sällskap. När det stängde blev det lite efter-krogen-häng sedan en taxi hem för att hitta en sovandes Mattias, i sittande ställning. Finns lite bilder på bilddagboken.

Den här dagen so far har innehållt tjaffs, tårar, serious talking, Mc D och en lagom långt telefonsamtal med min raraste Joanna. Jag och Mattias skulle egentligen på middag hos min pappa idag men det blir lite sent pga av hans fotboll så det blir uppskjutet till en annan dag och istället blir det väl film i soffan eller något. Båda jobbar imorgon så det blir helt klart lugnt i alla fall.


"Tjaffs, tårar, serious talking"...
Jag vet faktiskt inte hur mycket mer jag orkar. Helt ärligt. Just nu känns det som att det är nu det gäller. Det är nu det gäller. Fungerar det inte nu så flyr jag min kos. Kanske inte för alltid, men lite avstånd kanske är vad som behövs, jag vet inte? Allt är bara så tokigt. Knasigt. Förvirrande. Jobbigt.

Kent- Jag vill inte vara rädd

Kommentarer
Postat av: Joanna

Grattis till jobbet gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback