VERKLIGHET

Det sorgliga är att jag vet att det är jag själv som är det största problemet, frågan är bara om jag någonsin kommer kunna ändra på det? Du har gjort mig till den jag är idag och jag vet faktiskt inte om det kommer kunna bli annat än såhär. Och om det inte kan ändras kanske vi närmar oss slutet. Jag vet inte. Jag vet ingenting. Jag önskar att det inte va såhär, jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde ändra mig i ett fingerknäpp, men det går inte. Jag älskar dig, du är mitt liv Mattias. Du är det bästa jag har. Det svider i mitt hjärta att se dig gråta. Jag gråter så det svider i mitt hjärta. Vi älskar ju varandra, vaför ska det vara så jävla svårt?

"Jag älskar att se dig i sånna stunder som när du t.ex. leker ödla, det är då jag älskar dig som mest, när du är glad". Jag är alltid glad med dig. Jag trodde faktiskt inte jag kunde vara tydligare i min kärlek men så fel man kan ha..


Kommentarer
Postat av: Sis

Det kommer bli bra älskade syster. Och det går att ändra på, jag lovar dig. Du har mig som bevis. Jag har tips, vi tar det nästa gång vi ses :) Jag älskar dig.

2007-10-14 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback