SKÖNT, SÅ ATT SÄGA

Jag gick igenom bloggen lite och snacka om att det verkligen varierar med ledsna och glada inlägg om mig och min karl. Det säger kanske en del om vårt förhållande. Och för att fortsätta med det så är det bra mellan oss igen. Men lördagen var en riktig skitdag, så att säga. Men så kan det gå.

Vi har röjt upp här hemma igår och idag. Riktigt jävla skönt. Har väntat på det. Allt är ännu inte klart men det är en bra bit på vägen. Just nu står levande ljusen på bordet och fläskpannkaka står i ugnen och väntar. Sen blir det film och för att inte missa DH. Är ledig imorgon, det ska också bli riktigt jävla skönt.







Du vet att jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: camilla

skönt att det känns bättre igen :) alla förhållanden har sina bättre och sämre dagar, så är det bara! som jag sagt förut, allt handlar om vilja :) har man viljan så är man beredd att kämpa hur länge som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback