LÖRDAG

Vilken härlig dag!
Känns så änsålänge i alla fall. Morgonen började med att Mattias gick upp före mig, vilket aldrig händer. Jag kände stekt ägg doft och tänkte att det var taskigt av honom att inte säga till mig att han ska äta frukost. Men frukosten va ju till mig, på sängen. Gullegrisen. Efter det har vi myst i soffan men strax ska jag gå och handla blommor till min farfar. Vi ska nämligen på hans 70-årsfest idag. Vi är väl där i några timmar, äter och dricker gott sen ska jag möta upp mina favorit flickor och Mattias hans vänner. Sen får vi se hur kvällen slutar. Känns som att det kommer bli en bra dag och kväll.

Nu ska jag bege mig ut i höstens solstrålar och Mattias ska fixa klädkammaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback