BAD

Jag vet inte varför man det blir alltid samma visa när jag ska bada, hemma i badkar alltså. Tanken känns så mysig, att krypa ner i ett varmt skumbad med bara spotlightsen tända, lite musik och bara va för mig själv. Men när jag väl kommer i hinner jag njuta i ett par minuter sedan tycker jag att det är för varmt. Sätter mig på badkarskanten en stund, sjunker ner, tar i lite kallvatten men nu har ju hela myset försvunnit när man sätter sig och ska hålla på med kallvatten. Så idag blev jag i vattnet i cirkus fyra minuter sen började jag tvätta bakom badkarskanten och under badkaret istället. Det var mitt mys det. Kanske går bättre med täcket och lite popcorn i soffan till dom desperata hemmafruarna istället. I'll give it a try!

När vi ändå är inne på det här med bad så bjussar jag på en bild på mamma & Lasses badrum, i huset som nu är till salu. Fint va?

image295

Kommentarer
Postat av: kekke

gud vad fräscht!
en fråga bara: är det nån som nånsin använder de där stolarna? hehe

2007-10-23 @ 22:49:51
Postat av: bea

åh bada är mys!

Postat av: Louise

Stolarna är mest för inredningens skull, men ja dom har använts vid några tillfällen då man ska bada, så sitter man där och tar en drink innan badet har tappats upp :)

2007-10-24 @ 09:39:27
Postat av: Anna

Jisses vad snyggt!

2007-11-07 @ 13:28:14
URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback