ÄNTLIGEN FREDAG

En hel (nästan) arbetsvecka avklarad, känns skönt. Fredag och det bästa för mig själv skulle nog vara att bara ta en dusch och lägga mig på soffan. Känner mig rätt sliten. En dusch ska jag allt ta, men inte för att sedan lägga mig på soffan, nej nej. För att leta fram kvällens outfit och packa ihop diverse saker för att sen bege mig mot Joannas pärons villa. Dom är inte hemma denna helg så vi lånar huset och kör på middag, utomhusjacuzzi och förfest. Jag och tjejerna! Känns som det kommer bli en jävligt nice start på kvällen faktiskt. Vad som sen sker är det ingen som vet, det är bäst så. Spontant skall det vara!

Förutom att jag känner mig lite sliten och att jag är alldeles öm runt halsen efter att ha lekt ödla igår så är jag taggad, riktigt taggad. Man kan inte vara annat när man vet att Pias favoriter och drinkar med flickorna står på schemat.

Trevlig kväll!

     

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha klockrena bilder ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback