sats är bra grejer

Tack vare Therese tog jag ju faktiskt mig till gymet. Det var skönt, det är alltid skönt efteråt. Nu sitter jag här med huvudvärk och ångest över min ekonomi. Men det är ju som det brukar vara så varför gnälla. Ska laga mig lite mat snart- hungrig! Har endast ätit två knäckebröd och ett äpple idag så nu kurrar magen lagom. Jag vill sätta mig i soffan men Mattias har nyligen dödat en spindel där så det känns obehagligt. Speciellt eftersom han inte är hemma för tillfället och kan rädda mig från paniken om det kryper fram något. Eftersom kvällens planer inte riktigt blir av just pga min ekonomi så ska jag och Joanna vara fotbollsfruar istället och gå på våra mäns korpenmatch. Men dom är rätt underhållande faktiskt. Btw så tyckte far min att det jobbet jag hade varit på intervju för inte var intressant. Så jag slipper tacka ja om jag får det. Det var ju skönt för mig men kanske mindre skönt för pappas plånbok. Well, det ä hans val- han är ju världens bästa papi så.

Nu ska jag verkligen försöka träna oftare. Jag måste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback