Pripps blå..

Det är så himla tråkigt!
Vissa stunder är det skönt att vara ensam hemma så jag kan göra saker som det här i lugn och ro. Men senaste tiden har jag varit ensam för mycket. Alla omkring mig jobbar och min karl har utöver sitt jobb fyra(!) fotbolls grejer i veckorna. Jag tyckte det var nog med tre (det trodde jag han också tyckte) innan han tog på sig yttligare en sak, att vara tränare åt ett till lag. Hallå? Han måste ju se fotbollar i sömnen. Det är hans intresse och det är ingenting jag vill ta ifrån honom. Vill bara beklaga mig lite över hur ensam jag är om dagarna/kvällarna. Snart kommer han hem i alla fall då blir det middag (jag är för övrigt väldigt hungrig!) och sen kommer Joanna och Eric över på en filmkväll. Sista dagen att svulla sen är det fan nog alltså. Kommande vecka ska innehålla mest äpplen, vatten, powerwalks och gym. Pizzakantsmagen have to go!

För övrigt så längtar jag mer och mer utomlands.
Värme, sol, stränder, drinkar, hav och allt.. Hoppas verkligen det blir något!
Utöver det hoppas jag på en del mysiga dagar/kvällar/nätter på Bredholmen och Nämdö...
Skärgården är något alldeles extra enligt min mening. Jag längtar efter livet i en pripps blå reklam <3


                                          
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback