KROATIEN..

åååh jag har sån träningsvärk. Smyger sig på mer och mer. Men det hindrade faktiskt inte mig från en powerwalk. Va riktigt skönt idag med. Ska försöka hålla och gå minst 5 ggr i veckan. Sen får man ju se hur det går... När man är ute och går sådär flyr tankarna iväg och denna promenad tänkte jag mest på att jag vill åka någonstans i sommar..

  

..jag vet inte riktigt varför men jag är sugen på att åka till Kroatien.
Verkar vara fint och inte alltför mycket röj. Skulle vilja åka iväg en vecka till något ställe och mest bara ha det skönt. Behöver inte vara mycket party alls faktiskt. Kroatien verkar vara ett alternativ..?   

Kommentarer
Postat av: Balazs

Har varit i Kroatien, sjuuuukt vackert där och havet är underbart. Dock inga direkt sandstränder men klart värt att åka. Montenegro är annars ett minst lika bra alternativ!

2007-05-17 @ 17:00:27
Postat av: Najda

Jag skulle varmt rekomendera kroatien. Kommer själv därifrån och det är det mest underbara stället. Det ser exakt ut som på dom bilderna. Underbart folk och enorma stränder. :)

Postat av: Cathie

Jag har hört att Kroatien ska vara fint, något som annars är väldigt fint är franska rivieran :)

2007-05-17 @ 18:12:47
URL: http://cathie.se
Postat av: Louise

Ja, men franska rivieran är väl lagom dyrt också ;)

2007-05-17 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback