fredag: fifa & shoppingbehov

Så var det fredag.
Ordet fredag har alltid en positiv inverkan på mig. Man är van med att fredag betyder ledighet och festlighet eller dylikt. Denna fredag har det inte gjorts speciellt mycket änsålänge. Jag och älsklingen sov ganska länge, sen har vi kollat på RatRace och myst i soffan. Nyss så spelade jag min första fifa match på Xbox någonsin mot Mattias. Hah, det gick väl sådär. Nu har han åkt till gymmet och under tiden tänkte jag spela själv för att kunna vinna över honom när han kommer hem. Men jag tror inte att flera års spelande mot 1 timmes spelande kommer bli någon hit ändå. Men det är rätt kul faktiskt om man vågar säga så. Blir dock frustrerad när han tar bollen av mig hela tiden och när jag tycker att jag trycker spaken åt ett håll men gubben springer åt ett annat. Det måste ju bara vara fel på kontrollen..(a)

Sen ett tag tillbaka hade det varit bestämt att jag och Mattias skulle bo hemma hos pappa den här helgen för att ta hand som hundarna. Jag har varit inställd på det och faktiskt sett fram emot det också. Komma ifrån den lilla ettan lite och umgås med varandra där hemma i stället. Men tyvärr så blev det ingenting av det så nu sitter vi här med en oplanerad helg. Folk är bortresta så vi får se vart den tar oss helt enkelt.

För övrigt så har jag väldigt stort shoppingbehov...
Jag tror det aldrig har varit större om jag ska vara ärlig.
Jag känner att det kommer snart.. "Pappaaa.." Usch jag vill egentligen inte men jag måste stilla behovet innan jag blir tokig!!!

 Dom här skorna ska jag se till blir mitt nästa inköp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback