time goes by

Ångesten för att man ska jobba i morgon igen har redan kommit. Den kommer alldeles för tidigt. Som Karin sa; Man kan inte slappna av på sin lediga tid för man tänker bara att snart ska man jobba igen. Så ska man väl inte behöva känna på ett jobb? Jag vet, det är mycket klagan över mitt jobb. Jag är glad att jag har ett jobb, jag älskar mina kollegor och jobbet i sig är bra. Det är bara dom lååånga dagarna som ger en ångest.

Nåväl. Ska försöka släppa det där i dag. Resultatet efter gårdagens storstädning blev bra. Höll på i flera timmar, men det behövdes verkligen. Nu är det rent och fint. Så idag kan jag med gott samvete lämna lägenheten för att bland annat sola och sen ta en fika med Lenita i stan. Ska bli mysigt <3

Nästa vecka väntas löning och födesedagar. Många som fyller tjugo år nu... En annan får vänta till november. Kan inte förstå att det snart är ett år sen vi var ute på stures alla krogar och festade varje helg och det var födelsedagsfirande titt som tätt - Joanna, Isabel, Barris, Malin... Tiden går för fort. Även fast man ofta klagar på att den går för sakta.

By the way finns det nu lite bilder att beskåda från i lördags
http://ells.bilddagboken.se

Hoppas vädert håller i sig så man kan få köpa sig en ny fin vårkappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback