26:e

ångesten börjar smyga sig på. Vad ska man göra och när?

Våren är verkligen här - helt underbart. ändå sitter jag här, lite små tragiskt.
Men i morgon kanske det bär av ut till Johannas land över dagen. Låter både mysigt och välbehövligt. Det finns dock en anledning till att jag sitter här och den är helt enkelt att jag måste kolla på jobb. Det är ju praktiskt taget ett jobb att söka jobb. Så segt och jag är tyvärr inte motiverad för fem öre. Jag måste dessutom städa här som vanligt efter en helg. Är förvånad över att vi aldrig har fått klagomål så många för- och efterfester som vi har här. Men innan jag ska leka städerska ska jag gå ut till bänken i parken utanför, så får man göra om man inte har balkong.

4 månader tillsammans med Mattias idag. Känns som mycket längre men det har nog med att göra att vi har träffats i 9 månader totalt. Jag är lycklig, han är lycklig, vi är lyckliga och det ska bli många fler månader ihop. There is good times and bad times - but we still going strong. Kärlek. Jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback