sunny sunny

God morgon

Strålande sol vid sex imorse men just för tillfället har det blivit lite molnigt, hoppas det löser upp sig. Fast det behöver det inte göra på ett tag för innan jag beger mig ut för att göra något måste jag diska och plocka undan lite. Men senare tänkte jag åka hem till mamma & Lasse i Hökarängen. Bland annat för att jag rev upp massa kläder på lite olika ställen när jag tittade förbi där i lördags som jag bara lät ligga för jag va så stressad. Ta undan den röran uppskattas nog. Sen också för att jag vill sitta ute i solen och det kan man inte här, vi har ju ingen balkong. Men på tomten där hemma går det utmärkt att sola.

Ny vecka, fortfarande arbetslös.
Men jag har inte lika stor ångest längre...
Skulle inte ha något emot att vara ledig hela sommaren och sen börja jobba i augusti. Låter som en idé! Pappa är dock lite ledande i detta och måste vara med i mina beslut så jag ska inte ta ut något i förväg. Men nu har juni börjat och ett jobb just nu känns ärligt talat ganska långt bort.

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback