SAKNAD hit och dit

Malin kom förbi efter att ha åkt fel till Hökarängen (där jag bodde hos mamma och Lasse förut) vid sju och har precis åkt hem. Timmar av massvis av prat, vin och Regina Spektor. Jag antar att det här med att man inte riktigt inser vad man saknat förrens man träffar det stämmer. Det var jättemysigt och nu har vi verkligen sagt att vu måste träffas mer.



Nu är det sovdags för mig. Ska som tidigare sagt sova utan min Mattias men det ska nog gå bra. Vet inte om det är alkoholen eller om det faktiskt är så att jag saknar honom sjukt mycket! Jag chansar på det andra. Min luddboll, mitt liv, mitt allt!

Imorgon bär det av till Nämdö. Längtar tills vi sitter i vår båt på väg mot skärgården med färddricka i handen. Njutning till tusen! Det enda som kommer saknas är min älskling...

Good night / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback