jag hjärta skor

Att det aldrig ska gå att hålla händerna i styr i affärer. VISA kortet skriker typ innefrån väskan: Draaaa mig! Det hände idag, trots att jag bara hade 150:- på kortet så köpte jag ett par skor på rea för en hundring (skulle inte förvåna mig om Mattias blir sur, har sjukt mycket skor nu överallt). Men det förstår väl iofs vem som helst att om man ser ett par söta skor för det priset kan man inte bara lämna dom. Så nu är jag fattig men dock ett par skor rikare. Kontot fylls på imorgon igen vilket är tur. Sen ska man väl få skattepengarna snart hoppas jag. Jag har inte bara införskaffat mig ett par till nya skor utan ett nytt abonnemang och en ny mobil också bara sådär. Hej då 3 och välkommen Comviq. Kommer ha ett fast pris abonnemang nu så jag alltid vet vad räkningen blir. Så som mina räkningar sett ut med 3 har inte varit OK så jag hoppas det här blir bättre. Det blev en Sony Ericsson K800i. Har alltid tyckt om den och nu när den fanns i brun så var den ett självklart val faktiskt. Mycket fin, mycket nöjd.

Som vanligt skulle jag behöva diska osv men som vanligt skjuter jag upp det till nästa dag. Nu vill jag bara lägga mig på soffan efter en dag med lilla mamsen i Farsta.

  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag har spanat på samma i svart! men inte hittat i min storlek än.. Och Cicci har dem i blått :P 99:- är ju som hittat också :)
Dom är superfina!

Postat av: Joanna

Åh vad söta!

2007-06-05 @ 15:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback