helgen..

Fredag: Var på Sjödalsgymnasiets utspring. Rös från topp till tå och var lagom avundsjuk. Alla var så glada och känslan som man själv hade för ett år sen kom tillbaka, helt sjukt. Men det var härligt! Efter det fördrev jag, Joanna och Johanna lite tid på Castello i väntan på att alla mottagingar skulle börja. Jag och Joanna gick sen till Malins och fick god dricka och mat. Va där ett par timmar sen åkte jag hem en snabbis för att sedan åka hem till Joanna medans våra män hade fotbollsmatch. Vi surrade och färgade mitt hår (som inte syns speciellt mycket). Det blev lugnt och sen blev jag hämtat av Mattias och vi fortsatte kvällen hemma på soffan och mös bara.

Lördag: Spenderades lite av dagen i Farsta för diverse inköp och stress. Från det till Hökarängen för att hämta upp lite kläder som jag skulle ha på Hollywoodfesten som skulle äga rum senare på kvällen. Därifrån till mattias brorson som fyllde 1 år för att ge lite presenter. Kom hem, gjorde orning mig sen var klockan tid att bege sig mot Huddinge och Johanna. Alla sex tjejer var samlade, precis som förr. Precis som det ska vara. Vin, cider, sprit, öl, massa skvaller och hårspray. Vid elva var det dags för festen. Där träffade man mycket folk, dansade och fortsatte förtära alkoholhaltiga drycker. Jag och Joanna blev lite väl runda under fötterna och det kom vi väl på i den stunden som vi stod och smällde till varandra (hårt!) för att vi skulle rycka upp oss. Senare kom Mattias också och några av hans kompisar. Mer dans, mer dricka men sen vart det hemgång vid tre nån gång. Kom hem till parkeringen och Bennys nya bil som någon hade lekt med, två rutora trasiga. Har aldrig hänt något med Mattias bil som alltid står där och när han står första gången sker det. Underligt. För ovanlighetens skull sov jag och Mattias själva en festhelg och därav blev det mycket mys vid sängdags. <3

Söndag: Sov länge imorse. Vaknade med sprängande huvudvärk och en hemsk bakfylla. Men efter lite ipren och mindre trevliga händelser mådde jag bättre efter ett tag. Jag kände att vi inte kunde sitta inne en dag som denna så vi bestämde oss för en liten pick nick. Åkte och handlade lite godsaker sen mös vi vid Farstabadet. Riktigt härligt! Nu sitter jag här i väntan på att mannen min ska komma hem, då blir det middagsdags och ikväll film och något onyttigt antar jag. Att det ska vara så svårt att hålla sig från onyttigt skit. Men det är ju så gott!

Bilder från helgen finns på
http://ells.bilddagboken.se

Hörde något om att vädret ska hålla i sig?! Hoppas verkligen det stämmer.

Love L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback