RHODOS (L)

Jag säger sådär klassiskt som alla säger...
Jag menar verkligen när jag säger att Rhodos resan var way over våra förväntningar och helt klart obeskrivlig. Kan verkligen inte sätta ord på det!

Jag har inte tagit mig kraft att fundera ut hur jag ska försöka förklara den heller. Inte heller orkat lägga upp alla bilder, utan jag väntar tills jag får Joannas bilder också så lägger jag upp allt samtidigt på min bilddagbok. Men lite försmak får ni här.

En sak är säker i alla fall, den här resan kommer jag inte glömma i första taget!

          

Kommentarer
Postat av: syster

uppdatera bloggen stumpan och börja svara i telefon hun!

2007-07-25 @ 19:12:27
Postat av: Jess

Precis!! Det går inte att beskriva.. Inga ord är tillräckliga. Man har haft det så underbart:) Fan tänker på resan konstant.. åhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback