trouble

Trouble, oh trouble
Set me free
Well, I have seen your face
And it's too much, too much for me

I don't want no more of you
So won't you be kind to me?
Just let me go where
I'll have to go there

Trouble, oh trouble
Move away
I have seen your face
And it's too much for me today

Trouble, oh trouble
Can't you see
You have made me a wreck
Now won't you leave me in my misery

I've seen your eyes
And I can see death's disguise
Hanging on me
Hanging on me

I'm beat, I'm torn
Shattered and tossed and worn
Too shocking to see
Too shocking to see

Trouble, oh trouble
Please be kind
I don't want no fight
And I haven't got a lot of time


God morgon..
Blev väckt av Joanna för en stund sen. "Tidigt" sa jag eftersom klockan inte ens var fyrsiffrig, 9:37. Men det var bara att gå upp för om en stund ska vi och Malin åka och handla blommor tydligen och kanske hälsa på Fabbe & Johanna ute i Hallunda gård. Ja, varför inte. Det är ju trevligt väder så varför sitta inne och häcka. Nej, jag blir galen av den här lägenheten ibland. Förstår inte hur mongoMatte kan tro att jag skulle vilja ha den om det tog slut, han tror visst jag är ett sajko som skulle försöka få den om det tog slut även fast det är hans. Men i alla fall. Satt inne här hela dagen och kvällen igår, det räcker. Inte idag. Det är inge kul här. Speciellt inte efter igår.
Det är inge kul.

Trouble.. Vad gör vi åt det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback