rödtjut och huvudvärk

Det blev rödvin igår. Hemma hos Joannas mamma & Krille med lite gamlingar. Det var riktigt trevligt... Joannas mamma Åsa är en riktig guldklimp. Därifrån drog jag och Joanna till Stuvstakällaren runt ett, det var också riktigt trevligt. Massa människor! Bland annat träffade jag min låtsas-syster Linnéa som jag inte träffat sedan hon kom hem från Australien för några månader sen. Efter det vandrade jag, Joanna, Mattias och Robin mot en efterfest, trodde vi. Men nope det blev endast mat och lite tv hemma hos Lilja. En taxi hem och sen hände det sjuka men najsa saker i parken med min älskling ;)

Somnade runt sex inatt. Har inte ens sovit sex timmar och så alkohol på det. Huvudet dunkar. Har nyligen varit och handlat kräftor för ikväll är det kräftskiva som gäller. Om vädret håller i sig kommer det nog bli riktigt najs.

Men vet ni vad...
Nu måste jag försöka sova lite mer om jag ska orka kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback