kräftor

Gårdagen spenderades mestadels med Joanna. Vi var och handlade växter, satt hemma hos Johanna & Fabbe ett tag, Malins bil la av mitt på Huddingevägen så vi fick bli bogserade, åt lunch i Sjödalsparken sen åkte jag hem en stund för att senare åka hem till Joanna. Där blev det lite vin och Barris kom också över. Sen blev jag upplockad av mannen min efter hans träning, hade gärna suttit kvar ett tag och surrat men åka bil hem kändes mer lockande. Idag har jag varit på Media Markt och träffat Therese, va hur länge sen som helst. Vi åt lunch sen stog jag och hängde lite med henne i infon. Nu är jag hemma, känner mig trött, som om jag skulle ha jobbat hela dagen, skumt. Det ryktas om vin ikväll bland tjejorna också men jag måste avstå, både för ekonomin och för att jag ska upp klockan sex imorgon för att jobba. Jag sparar mig till helgen... Då det eventuellt står en till kräftskiva på schemat. Ännu en till kräftis helgen nästa vecka också. Trevligt tycker jag, jag tycker om kräftor och jag tycker om sprit! Kan ju inte bli bättre.

 Söta Therese :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback