HOST HOST

I måndags kändes det som att det hade fastnat något litet i halsen på mig och sen dess har det bara blivit värre och nu sitter jag här, sjuk. Mår visserligen bätte än igår men verkligen inte på topp. Var på intervju igår också. Om man nu kan kalla det intervju, hon ville bara se mitt ansikte och nu vill dom att jag ska börja jobba. Idag klockan tolv var förslaget. Men jag är sjuk och jag måste prata med chefen angående lite saker för det här verkar inte heller vara ett toppjobb, tyvärr. Dåliga tider, inte enligt avtal osv. Men jag ska ringa och höra, har inte fått några direkte svar på det.

För en liten stund sen pep det till på telefonen där Lenita frågade om jag skulle följa med till Söder ikväll på ett par glas och lite skitsnack. Jag, Lenita, Barris & Joanna. Låter hur lockande som helst med tanke på att vi nästan aldrig ses längre och gör sånna saker. Ena sekunden bestämmer jag mig för att följa med men andra så inser jag att jag faktiskt inte orkar. Bara att gå till affären idag var ansträngande. Så jag vet inte om det är en så bra idé att börja hasa i sig massa dricka när jag inte ens orkar stå upp i längre än ett par minuter. Klockan är ju trots allt inte ens fyra så jag har ett tag på mig att känna efter. Kan ju hoppas jag hinner bli frisk under ett par timmar men det känns ganska långt bort tyvärr.

Ligga på soffan och tycka synd om mig själv eller samla lite kraft och ta ett par glas med flickorna? Ligga på soffan och tycka synd om mig själv eller samla lite kraft och ta ett par glas med flickorna? Ligga på soffan och tycka synd om mig själv eller samla lite kraft och ta ett par glas med flickorna? Ligga på soffan och tycka synd om mig själv eller samla lite kraft och ta ett par glas med flickorna? Beslutsångest.

Nu: Hoppa in i en dusch sen ska jag och min tuss åka och storhandla. Får se hur det går att handla, orkar jag det orkar jag nog söder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback