Bara sådär..

Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig, senaste två dagarna har jag fått två ryck. Det första var att gå upp på heltid och det andra var att jag skulle sälja min jacka och köpa en ny. La upp den på blocket i morse och har redan fått fem samtal. Så nu har jag den såld och då ska jag minsann köpa mig en ny, mindre storlek i färgen brun. Man kan ju undra vad mitt nästa ryck blir...hoppas det inte blir för drastiskt bara :p

Sitter här med min kopp te som vanligt och har precis ätit sesamknäcke (bästa!) och ska snart bege mig mot jobbet. Idag och imorgon kvar sen är jag ledig i fem dagar. Så lördag blir det förhoppningsvis lite festligheter, jag sysslar inte så mycket med sånt längre. Känns som det jag gör är att jobba och vara med Mattias. Man får ju faktiskt inte glömma bort allt annat trevligt i livet! Men nästa helg ska jag ut med ett par från jobbet, äta middag och dricka lite vin. Helgen efter det är det julshow med hela jobbet vilket jag tror kommer bli himla kul - att festa med dom. Efter det kanske man får bege sig hem till M:s nya lgt, för då har han flyttat. Känns som alla bara flyttar och samlar på sig mer o mer vuxenpoäng. Men jag samlar också på mitt lite smått genom att jag ska börja betala min telefonräkning själv, börjar med heltid och ställer mig i bostadskö. Haha, gud vad jag känner mig vuxen. Inte.


Nej nu ska jag till jobbet och träffa mina favvotjejer Therese och Kim!


Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback