14/11

God afton

Jag brukarinte vanligtvis bli speciellt trött - men idag är jag det. Ser fram emot att krypa ner under täcket och drömma mig bort i en god sömn.

Idag har jag gjort det jag hela tiden har tänkt att jag verkligen inte skulle. Jag fick ett ryck och bad om heltid. Fick heltiden och sekunden efter skrev jag på papper och nu är jag anställd på 100%. Jag hoppas mitt schema kommer se likadant ut bara att jag jobbar hela dagarna istället. För då är jag fortf. ledig 5 dagar i rad varannan vecka! Lönen blir ju snäppet bättre också...cirkus 18000:- i månaden nu, så det kan ju vara värt det, helt klart! Tror inte det blir så stor skillnad från nu schemamessigt, faktiskt.

Det var allt! En bild från min nya fina kamera får bloggen på köpet också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback