bla bla blogg

Nu när jag har varit ledig ett par dagar och är några till märker jag hur bekväm jag blir vilket inte är bra. Vem vill gå till jobbet och komma hem sent på kvällarna? Jag är så trött på mina arbetstider... Men jag antar att jag ska vara glad att jag har ett heltidsjobb så det är väl bara att stå ut istället för att gnälla.

Sitter hemma hos M och funderar på hur jag ska göra i dag. Måste åka hem till nya kläder efter att ha varit här i fyra dagar i alla fall, det är en sak som är säker. Jag vill sola och hinna med en fika med Lenis också, men jag känner mig fan lat i dag.

Så måste jag dela med mig av mina starka kärlekskänslor som bara flödar hela tiden these days. Jag kan inte minnas när jag var såhär lycklig. Min pojkvän är den absolut bästa människan jag vet, så glad att jag har honom. Varje sekund med honom känns så värdefull. Att få vara älskad av honom och få älska honom... hur skulle jag inte kunna vara glad? Jag kommer på mig själv lite då och då att jag t.o.m blivit så som jag har sagt till andra inte är bra. Jag vill vara med honom hela tiden och det kanske verkar som att jag glömmer bort andra i min omgivning. Men det gör jag verkligen inte... Jag är bara uppe på mitt moln just nu och jag tror och hoppas att ni förstår varför jag har lite svårt att komma ner.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback