sjuk

Det har blivit dags att ta sig till tandläkaren trots allt. Halva min mun är uppsvullen, jag kan inte bita i något och det värker, ilar och ömmar. På det här har jag fått fruktansvärt ont i halsen, örat och feber. Jag tycker synd om mig själv och känner mig ynklig. Men det skulle ni också gjort om ni hade dom smärtorna jag har. Jag gick upp från sängen vid sju ikväll, har sovit mest hela dagen. Förutom när pappa kom över med värktabletter och lite skit. Gråtit en skvätt emellanåt har jag gjort också. Tess, Daniel & Leeloo var nyss här, för att lämna ett par citodon. Så det tänker jag ta nu för att sedan återgå till sömn. Blir nog akuttid hos tandläkaren imorgon, måste få antibiotika för det här är minst sagt en infektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback