PURPLE RAIN

Efter ett försök till att kolla på Den lilla sjöjungfrun vid tre snåret inatt var det ett pratglatt energiknippe som höll mig vaken till sex imorse trots min trötthet. Fyra timmars sömn sen bar det av mot Huddinge för en lunch med J som i Joanna. Vidare hem till mamma i Zinken som var hundvakt åt Leeloo. Hängde där ett par timmar och så vidare hem igen. Ingen rast ingen ro, ställde mig och gjorde en gigantisk köttfärspaj i något som kändes som en evighet. Men det var det värt, för god blev den minsann. Och nu har jag mat för några dagar, bekvämt kan jag känna. Eftersom mitt dygn gick lite ur styr så kommer gäsparna på löpande band här. Så snart är det sängen som gäller.

Ska bara spela Prince & the Revolution - Purple Rain några gånger till. Satan vilken bra låt det är. (Ja, jag undrar också varför det blir så stort mellanrum mellan bilden och slutet av inlägget.)



















Kommentarer
Postat av: Måsen

Pannkakor - shalalalala... Pannkakor, Shalalalalalalaaa...

2009-09-25 @ 05:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback