UPS AND DOWNS

Känslorna inom mig har varit extremt blandade senaste dygnet. Mitt i mina känslor och tankar om den senaste tiden och sakerna som "hänt" så kom överaskningen att min älskade syster skulle landa på Arlanda igårkväll, hon skulle egentligen överaska mig som hon kulle överaska alla andra men pga vissa omstängigheter avslöjade mamma nyheten igår på dagen, så jag tog emot henne med mina armar på flygplatsen. Tårar av lycka. Det kan man tacka för, dom kom lägligt. Tårarna som fällts senaste dagarna annars har varit av annat än lycka. Som sagt, blandade känslor.

Välkommen hem Tess, försvinner en så har jag åtminstone fått tillbaka en annan- en av dom som betyder mest  för mig.
 

Kommentarer
Postat av: lolo

Kärleksbekymmer....har din syster kommit hem för att stanna eller ska hon tillbaka till sitt liv i Tai...

2009-05-06 @ 19:13:59
Postat av: Anonym

Hon har kommit hem för att stanna!

2009-05-06 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback