t.g.i.f eller?

Sitter här med min ramlösa och försöker intala mig själv att det är skönt att vara hemma en kväll som denna. En kväll i sommarens anda, en kväll när jag hela tiden ser folk gå upp mot berget här brevid för att dricka alkohol och mysa i solnedgången, en kväll när man egentligen ska sitta och hälla i sig rosé på en uteservering. Men som sagt, jag försöker intala mig själv att detta är skönt. Ensam hemma och laddar batteriena, inte för att ta ut dom i något kalasande utan inför arbetet imorgon och på söndag. Men jag ska ge fan i att klaga. Efter denna helg är jag ledig i hela fem helger. Så bit ihop nu Louise. Tänk inte på att Joanna helt spontant drog till Göteborg för att festa ikväll. Tänk nu inte på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback