NU KÖR VI

När jag vaknade tjugo i två insåg snabbt att det här med att ta sig till glasbanken gick feting bort. Jag kunde knappt röra mig en millimeter, då skulle huvudet ha sprängts i tusen bitar, kändes det som. Men efter ett par piller och en bamyl så hasade jag mig iväg kvart i tre. Världens längsta kö. Varmt. Ångest. Men kassakillen jobbade på bra. Stannade till på Mc D och syndade med mig en cheesburgare upp. Nu ligger jag och försöker återhämta mig. Det blev en hård kväll igår. Så hård att man egentligen skulle skippa att göra om det ikväll. Men what the fuck, min vita månad kommer i mars. Ingen alkohol, nyttig mat, träning. Kanon.

Nu ska jag synda ännu mer med cola (jag har faktiskt varit duktig och ätit sunt hela veckan). Och en cigg. Sen kanske man borde sova en timme innan duschen kallar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback