1:A DECEMBER

Tisdag, 1:a december, jag är ledig. Har haft pappa över på lite fix som jag är för korkad för att själv kunna fixa. Har dock inte kommit så mycket längre än så. Lite gröt, mycket vatten, träningsvärken från gårdagens gymstick börjar smyga sig på. Har klickat hem fettförbränningstabletter, känner mig lite halvskeptisk men efter att ha rådfrågat med pappa (som för er som inte visste är ett freak av allt som heter träning och muskler) så kände jag att det är värt ett litet försök. Nästan 400 kr för 2 veckor, så det vore illa om det inte visar något resultat alls.

För övrigt så händer det inte så mycket intressant. Inga fester eller utgångar att skriva om, inget drama att skriva om, inga män att skriva om. Allt är liksom rätt lugnt och skönt just nu. Ikväll går jag på vattengympa, med eller utan sällskap.



Blaze Xtreme är produkten som hjälper dig bränna fett på riktigt!

BLAZE Xtreme gör säkert om din metabolism till ett fettbrännande inferno. Här finns All-Star MVPerna: Delta 5-E, Tyramine, EGCG (ett speciellt extrakt från grönt té), Bacosides A & B, TTA och Koffein. Med hjälp av detta All-Star Teamet hjälper BLAZE Xtreme dig att bränna fett på rekordtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback