tis,ons,tors

Ska ni gissa på vilket av alternativen det blev i tisdags?
Mycket riktigt. Vindrickande med Johanna och Jossan. Kvällen började i Bromma och slutade på F12, promenerade hem vid halv två. Btw är det nice att kunna hem från krogen. När jag gick där kände jag mig inte överdrivet onykter, men tji fick jag dagen efter. Förmiddagen var en riktig plåga. Jag förstår inte riktigt hur jag orkar. Men jag klarade mig igenom även den dagen. Halvdöd mötte jag Johanna och Barris igår, för mat och ett par glas rosé på apberget. Sen var vi här hemma ett tag tills damerna gick vidare, men hör och häpna, jag stannade hemma och gick och la mig. Denna dag har bjudit på jobb som vanligt nu för tiden och en god middag med min kära syster. Lax, pasta och kall chilimango sås. Jag har blivit förälskade i mangosåser.

Nu sitter jag här efter en lång dusch och ska snart försöka gå och sova. Det är ju en dag imorgon också, som jag brukar tänka. Eller inte. Men imorgon är det ju faktiskt fredag, älskade fredag. Då kan man dricka sig glad med gott samvete. Efter helgen är det bara en vecka kvar tills vi drar. Efter Zante skulle jag på riktigt behöva rehab men då är jag ju ledig i två veckor till och då ska man ju se till att det händer lite trevliga aktiviteter. Vila får jag göra i höst.

Annars då?
Sådär får man väl säga.

På återseende


Kommentarer
Postat av: jobii

du bloggar för dåligt!!

:D

2008-07-16 @ 17:41:11
Postat av: Lenita

Hehe nädå.. Ingen pik, snarare ett allternativ till hur man kan tänkas ha det. Men det beror ju på hur man väljer att ta det. Men det var inte av din blogg jag gick igång på det hela eller vad man ska säga.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback