LEDIG

Visst, jag har inte jobbat heltid en längre period men jävlar vad skönt det känns att få "semester" nu. Ska inte jobba ett skit på tre veckor, sen hoppas jag på ny schemarad igen, annars är det nog dags att söka nytt jobb.

Har längtat efter den här torsdagen hela veckan. Imorgon ska det inhandlas saker till resan, sen förtärs det säkerligen lite vin. På lördag med. Sen är det söndag och tvätt & packdag. Sen är det måndag och dagen innan vi åker till Zante vid sex på morgonen. Längtar sjukt mycket tills vi ligger på stranden nu, jävla skitregn här hemma.

Om en stund ska jag bege mig mot Högdalen (kalla mig löjlig, men det känns faktiskt lite småjobbigt) för att sola med Joanna och Barris. Sen ska vi umgåsa i villan. Tråkigt att det är så dåligt väder, annars hade det varit najs med ett kvällsdopp.



Bjuckar på mig & Johanna på F12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback