JAG LEVER

Jag borde ha tappat besökare senaste tiden med tanke på hur dålig jag varit på att uppdatera. Men inte alla minsann såg jag. Tänkte inte skriva mycket nu heller men meddela att jag inte dött, har bara tappat stinget! Och senaste veckorna har varit fyllda av jobb, jobb, jobb, fest, fest, fest, sjuka, sjuka, sjuka. Det var en riktig lättnad att gå från jobbet igår och veta att jag skulle vara ledig i två hela dagar. Har varit alldeles för lite sömn senaste tiden dessutom, har slocknat så fort jag lagt mig i soffan för att mysa med Mattias. Inte blivit mycket av det inte. Har varit tveksam om ikväll pga att jag varit så sliten och att ekonomin inte är det stadigaste i mitt liv just nu... Men efter lite övervägande så kör vi ikväll. Sova kan man göra när man dör och en trevlig lön kommer den 26:e. Så varför inte?

Dags att inviga 2008:as första partykväll.

Kommentarer
Postat av: Joanna

You go girl! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback