ÄLSKADE KAOTISKA GARDEROB

Sandra frågade om jag hade någon tubtop att låna ut till henne idag. Ja visst sa jag. Ett par sekunder efteråt fick jag upp hur klädkammaren ser ut i huvudet. Kaos! Hur ska jag hitta linnena bland röran? Det var bara samla kraft och städa och rensa. Tack Sandra, du gav mig en anledning att städa, en spark i röva. Nu är det klart, det tog sin lilla tid. Hittade dock inte så mycket som jag inte vill ha, tror jag tog ner ett par påsar till källaren senaste gången jag rensade, vilket faktiskt inte var överdrivet länge sen. Jag förstår inte hur det kan bli så rörigt så fort? Nu står dessutom massa skit som tog plats i klädkammaren i hallen istället. Men där kan det ju inte stå? Jag undrar hur länge till jag kommer stå ut att bo såhär litet. Det finns ingen plats för alla saker! Min karl inser dock inte det. För honom kvittar det om det står stora fotbollsväskor och ställingar med fotbollsflaskor mm. i köket. Han sa klart och tydligt för ett par dagar sen att han inte kommer flytta härifrån på ett bra tag... Förstår inte hur han kan vara så förtjust i denna lilla etta på 37 kvm. Nåväl...

Nu återstår resten av lägenheten att städa. Men det får nog vänta. Garderoben tog musten ur mig så att säga. Nu ska jag laga mig lite middag. Lax, kräftstjärtar och avocado står det på meny.

Nu dök Rihanna - Don't stop the music upp i högtalarna vilket får mig att längta till helgen, älskade helgen.

image428
















En walk in closet skulle inte sitta helt fel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback