GOD NATT, GOD MORGON

Eftersom att Johanna blev fullare och fullare och Balazs dök upp igår så blev inte kvällen riktigt som tänkt, bara nästan. Kom i säng lite för sent, dock nykter tack och lov. Men musiken och tjattrandet fortsatte i vardagsrummet när jag hade bäddat ner mig. När jag efter ett tag hade insett att jag inte kommer kunna somna till det provade jag med lite iPod men det gick inge vidare heller. Klockan tickade på och fick mer panik över att jag ville ha några timmars sömn innan jobbet. Somnade efter ett bra tag men vaknade sedan självklart av en snarkande Joanna som också hade krypit ner vid halv fyra snåret. Somnade om efter ett par knuffar på henne men hann inte mer än att stänga ögonen innan klockan ringde, ren jävla ångest. Men det var bara att ta sig upp. Efter jobbet blev det kinabuffé med pappa, hans brutta och hennes dotter och nu sitter jag här efter en lång dusch och det nästa jag tänker göra är att sova. Yes, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback