JAG, TRASAN OCH HINKEN

Som sagt är jag ledig idag och änsålänge på min lediga dag så har jag städat och städat. Trots att jag vaknade med värsta huvudvärken och har inga ipren hemma. Bara bita ihop, annars skjuts det bara upp och så skulle det inte bli denna gång. Nu känns huvudet bättre men hade jag lagt på lite illamående och en turr mun imorse hade det det känts som en riktig bakfylla. Har skrubbat i hela badrummet och snart ska jag ge mig på att damma och rensa bokhyllan, den är inte att leka med då det är tusen smågrejer i den. Kan ju hoppas att M vill hjälpa till med det sista när han kommer hem, han var varit så duktig så senaste dagarna. Varför ska man vara så slarvig? Aldrig mer ska det se ut så som det gjorde innan, usch vilken röra. Nu ska vi hålla i det såhär, känns ju fan som ett annat hem.

Back to work!

Kommentarer
Postat av: Therese

Yes, i can do it :D Vad fint ni kommer få det. Nu har jag laddat upp lite bilder faktiskt, 30 st närmare bestämt.

2007-10-17 @ 16:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback