fuck feber

Så har man gått och blivit sjuk. Riktig ångest. Både jobbet och Johannas 20årsfirande hamnar i kläm och det känns ju tråkigt. Vaknade vid halv tre inatt och kunde knappt svälja och kände att jag hade fått feber. Så där låg jag vaken och frös och svettades fram till sex tiden då jag faktiskt gick upp och tog mig till jobbet. Klarade av ett ärende sen var det bara ta bussen hem. Har sovit mellan nio imorse när jag kom hem och tre nu på eftermiddagen. Känner mig lite piggare men absolut inte bra. Skittråkigt verkligen!

Nu ska jag gå och köpa saker för att försöka kurera mig. Ipren, bafucin, frukt, glass med mera.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Louise! Kul att hitta dig här också! =) Vad jobbar du med nu förtiden då? Kram Anna

Postat av: Therese

Dags att uppdatera stumpan :D

2007-11-07 @ 17:01:39
Postat av: Joanna

Håller med Therese, dags att uppdatera ffs!

2007-11-07 @ 18:50:42
URL: http://joan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback