shoppa själv en grå dag?

Så var det en ny dag på mitt arbetslösa schema. Har fortfarande inte varit och "redovisat" på arbetsförmedlingen men jag känner inte att jag måste då jag inte får något för det. Men jag ska väl ta mig dit innan fredag, bara för att. Härnäst är det frukost som gäller och efersom min älskade pappa har sponsrat mig så lockar en tripp till city och shopping lagom mycket. Det var planerat att Joanna skulle följa med men för henne gäller nog sängen hela dagen då hon är sjuk. Åka själv? Det känns som att jag måste. Kan vara rätt skönt att strosa runt själv ibland (även om det är trevligare med sällskap). Kan ju handla lite i alla fall och ta det en annan dag. Skönt att åka in dagarna precis innan löning också och inte i helgen då det lär va kaos i affärerna. Powerwalk eller träna måste jag också göra men det får bli senare.

Nu: Mörkt bröd, youhurt och äpple framför el television.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback