rainy day..

Det var ju en besvikelse att vakna upp och se vad det är för väder. Och inte ser det ut att bli bättre på några dagar. Det är ju visserligen Sverige så man är van att vänta på värmen. Har sovit ganska dåligt inatt, har av någon konstig anledning väldigt ont på sidan av båda låran och sidan av rumpan och har haft det någon vecka nu. Jag har inte tränat på ett tag så träningsvärk är det inte. Kan inte ligga för länge på ena sidan, skit jobbigt. På det var det även varmt och Mattias alla alarmklockar som vanligt som börjar ringa klockan tre/fyra. Inte alltför kul.

Dagens planer är inte så många förutom att jag snat ska åka till Huddinge och ta en fika/lunch med min Joanna. Vet inte riktigt hur det ska (bokstavligt talat) att ta sig dit utan att det gör för ont. Men dit ska jag i alla fall för jag vill både fika och träffa henne. Jag får bita ihop och hoppas det blir bättre snart.. Förstår inte vad det kan vara? Well, nedanför kan jag och Joanna för lite mer än ett år sen åskådas. Jag älskar dig vännen <3


image92

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag älskar dig också!

2007-05-28 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback