för mkt av det goda?

I onsdags bestämdes det träff på Söder för att dricka lite vin. Det blev jag, Joanna, Barris, Jossan och Linnea. Jag tvekade först men väl där insåg jag att jag hade tagit rätt beslut att åka dit (förutom att det sved till i plånkan). Ett par timmars skvaller och sedan bar Jossan och Linnea av hemmåt men vi andra tre får ett ryck och åker till studentskiva på the vibe. Cirka ett år sen hade vi också skiva där och med tanke på att man träffade folk från gamla klassen, älskade SmekBe03 så hamnade man tillbaka i tiden. Det blev vin, drinkar och dans. Lyckat faktiskt. Skönt med spontankvällar. Dom blir typ alltid bäst eftersom man inte har några förväntningar. Så vid fyra snåret kom jag inklampandes till en sovande Mattias som dock inte alls la märke till att jag hade kommit hem x antal timmar senare än tänkt. När jag vaknade igår var jag inte alltför pigg, sliten hela dagen. Det var nog vinet. Jag älskar vin men blir det för mycket så får jag må dagen efter. Förmodligen white russian tävlingen som gjorde så att jag mådde som jag gjorde också. Mattias jobbade och sen var han fullt upptagen av fotbollen som vanligt så jag låg på soffan hela dagen/kvällen själv och var allmänt seg. Snabbmat och cola, yummie.

I morse hade jag tänkt gå upp i lagom tid för att fixa lite här hemma. Men som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag blivit sjukt trött. Förstår inte, har typ aldrig varit tröttare på mornarna förut?! Måste helt enkelt ha att göra med att jag sover för mycket. Måste bli ändring på det här! Så de sakerna jag hade tänkt göra hemma blir förmodligen inte av, tror inte att tiden finns. Ska snart ta mig till Huddinge och möta Joanna. Eftersom jag är en plutt som inte fyllt 20 år än så ska hon få äran att handla till mig. Sen tänkte jag sola och efter det är det nog tid att göra sig i ordning för klockan fem ska jag vara hos Mami i Hökarängen på middag. Jag, Tess & mamma. Ska bli så himla skönt, minns inte när vi tre träffades ihop sist. Mammas goda mat samt vin och en del prat, kan vara välbehövligt för oss alla. Efter det blir det förmodligen Melles ikväll. Vill göra något, inte för dyrt och inte för mycket party. 

                                                             
(Tess)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback