två favoriter att se fram emot

Första gången på riktigt länge som jag verkligen storstädat hela lägenheten. Känns riktigt skönt såhär i efterhand. Men är man på städhumör så är det nästan kul. Men det är ju dock inte ofta man är det. Fyra timmars städning. Pluspoäng till mig! Imorse var jag som sagt hos tandläkaren också, var inget speciellt förutom visdomstanden som spökar. Den är nästan framme men fan va den kan störa alltså. Hoppas den kommer fram helt snart så slipper den förstöra mitt humör.

Imorgon ska jag för första gången sen december träffa Malin. Det ska ju vara fint väder så förmodligen ska vi till tanto och dricka lite öl. Med tanke på att vi inte träffats på hur länge som helst så lär det finnas en hel del att prata om. Men det ska bli riktigt trevligt. Känns som igår när hon, jag och Isabel satt ihop.



På fredag bär det av till Nämdö, älskade Nämdö.
Stannar till måndag och det ska bli riktigt mysigt. Vädret kommer väl inte vara det bästa men det gör inget. En sommrig helg där får man ta senare. En av mina absoluta favoritplatser.


    

Nu väntar Vänner sen middag när min luddboll kommer hem.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback