the weekend

Denna helg har innehållt en del nöjen. Den här helgen har varit bra. I fredags undvek jag och Joanna solen och gick runt i Skärholem C istället. Käkade lunch och inhandlade lite. På kvällen åkte jag och min älskling på en liten trip och avslutade med pizza vid Långsjöng. Vi spelade lite fotboll också, gissa vem som vann. Efter det hyrde vi film och mös. Igår var det en stressdag till att börja med. Vi var tvugna att göra lite ärenden innan kvart i ett när vi skulle bli hämtade. Vi hann nätt och jämt men när jag kom hem till Joanna vid halv två ville man bara varva ner. Men nej då var det dags att göra ordning sig för tre började Benny och Camilla ståhej. Vi hann ej i tid men det gjorde inget då det var lite dropp in hela dagen och kvällen. Men jag och Joanna kom vid halv fyra och fick oss bål i den stekheta värmen. Ingen visste vad som skulle ske men sen delades vi upp i 7 lag och gick iväg. Det var inte mycket stationer men det var Norsk fylla och den var snurrig vill jag lova. Ramlade innan jag ens har snurrat alla varven. (För er som inte vet vad det är så- man tar en snaps, springer till en pinne och tar ned huvudet mot den och snurrar x antal varv, vi körde tio, sen springa tillbaka). Efter rundan hamnade vi på ställe nummer två där det var mer alkohol och mat. Sedan varade partyt i några timmar och med tanke på värmen så var det många som var på pickalurven! Det var kubb och bara mycket trevligt och en och annan glaenskap. Vid elva började folk röra sig mot stan men jag och Mattias tog förnuftet i fånga och åkte hem. Båda var lagom runda under fötterna, han skulle upp tidigt idag och plånboken är inte den fetaste just nu. Väl hemma mådde jag inte alls bra. Toaletten och sängen. Klockan var väl inte ens tolv tror jag. Bilder finns i alla fall på http://ells.bilddagboken.se

Men det som var bra var att vi vaknade tidigt eftersom vi la oss tidigt. Har varit vaken en bra stund nu och Mattias har åkt iväg på match gånger 2 och kommer inte hema på ett bra tag. Själv vet jag inte vad jag ska göra eftersom typ alla är tråkiga eller jobbar. Jag vill ut i solen.

Nästa helg ser jag fram mot Nämdö. Ska åka dit över helgen med mamma, Lasse och Tessi. Hoppas på bra väder för bra väder + Nämdö = oslagbart! Mannen min ska på fotbollscup tors-mån så då passar jag på att följa med familjen. Kommer bli sjukt svårt att sova fyra nätter utan honom... Har varit utan honom 2 nätter som max en gång under vårt förhållande. Men det kan vara bra att sakna varann lite extra också!

Nu ska jag äta knäckebröd med philadelfia, gurka och aromat.
Sen får jag väl gå ut i solen själv om det ska vara så!

Så äckligt sjuka människor det finns..
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1090805,00.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback