multikvinnna

Förbannade telefonoperatörer. Att det ska vara så svårt att byta abonnemange och flytta mitt nummer. Kom nyligen hem från en tripp till Farsta med far min och hans sambo. Nu har vi fått lite klarhet och hoppas på att det blir som det ska snart. För besväret fick jag en extra laddare? Generöst. Efter en bra stund på The Phone House tog vi en fika och sedan gick vi runt lite och jag tog arslet ur vagnen och gick in i hälsobutiken och köpte mig Vitamintabletter, det var på tiden det. Får hoppas dom ger resultat, trött på att mina hårstrån ligger överallt.



Om en stund kommer min man hem och det känns bra med tanke på att han kommer hem för att vara ledig med mig några dagar. I morgon är det midsommar och det vi vet bestämt änsålänge är att vi åker hem till hans föräldrar på midsommarlunch/middag. Sen får vi se helt enkelt, har inga förväntningar överhuvudtaget längre. På lördag hoppas jag att vi hittar på något mysigt med tanke på som jag tidigare nämnt att det är den dagen för ett år sen vi fann varandra.

Nu ska jag kolla vad som Joanna kallar den glasbanken har för öppettider. Man vill ju inte missa alkoholen i helgen trots allt. Lite firande ska det väl bli på ett eller annat sätt.

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback