SNART...

14 juli!
Betyder att det är dagen innan vi drar.
Eller snarare inatt faktiskt. Klockan tre ska vi bege oss mot arlanda med våra karlar som ska skjussa oss. I morgon vid den här tiden har vi legat på stranden några timmar och påbörjat våra brännor.

Jag och älsklingen har varit i Farsta idag, han har handlat lite välbehövliga och fina saker. Jag har packat i princip allt och ska snart ta mig en dusch. Vid halv sju ska vi möta Joanna och Eric för att  äta middag på Primo och så blir det kanske en cider. Men inte mycket mer, vill inte må dåligt på planet.

Det ska bli så grymt skönt att komma bort till solen!
Nu har visserligen solen visat sig i Sverige idag men den litar man inte på. Förlåt, men jag hoppas ni får pissväder här hemma under nästa vecka! Har dock hört att det ska bli finare.

Nu är det dags för dusch!
Kommer nog ett sista inlägg innan resan sen...

hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback