NYA TAG

Jag kan inleda med att saker & ting känns bättre nu.
Man hamnar i stunder ibland där man förvärrar läget lite antar jag.

Ikväll är det fest på jobbet. Jag hade inte tänkt att gå men Tessi tjatade mig in i det så ikväll är det kräftor, grillat och lite alkohol på schemat. Jobbar inte imorgon så det är lugnt. Jobbar fredag sen hela nästa vecka, mån-fre. Nu verkar det som att det här med HM går frammåt i alla fall. Pappa ringde igår och sa att jag förmodligen får ett jobb. Så det är bara vänta och se, och under tiden är jag självklart kvar på hemtjänsten och jobbar när det behövs.

Jag säger som alla andra, nu är sommaren slut och hösten på G.
Det betyder att jag ska börja träna på allvar, nästa vecka ska jag sätta igång. Det betyder bort med shorts och söta sommar skor. Fram med tjockare koftor och jeans. Skulle dock behöva lite nytt och fräscht till garderoben... Det betyder att man ska lägga sommaren bakom sig, eller? Det kommer jag nog inte kunna göra. Saker som är värda att minnas kommer sitta kvar och det är väl det som är meningen. Hej då Rhodos, uteserveringar, sol och mys. Måste även rycka upp mig och min man, försöka ta tag i lägenheten, behövs göras en del. Rycka upp mig själv och börja kolla på utbildningar, man kanske skulle komma på vad man vill jobba med en vacker dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback