JAG VILL PÅ FEST

Jag är sjukt taggad.
Taggad inför festen i morgon på Clustret, södra mälarstrand. Jag har bara en känsla av att det kommer bli hur nice som helst. Alla man känner, alla bekanta, alla från gamla klassen, gamla gymnasietiden osv. Ska bli så himla kul att festa med alla och fira pojkarna som fyllt år. Jag vill bara vrida fram klockan ett dygn så man sitter här färdig och förfestar. Som sagt, jag är sjukt taggad.

Men det får vänta. För det som står på schemat nu är att laga köttfärsås till mig och min hälft. Innan i morgon kväll ska jag dessutom träffa mamma och syster på dagen och fika. Minns knappt när vi tre umgicks sist... Så det ska bli mysigt.

Denna dag har jag inte gjort så mycket mer än hängt med Isabel. Min Isabel! Det är när man umgås som man förstår varför man saknar varann.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad menar du med att inte blogga på f y r a hela dagar?!Jäkla taskigt alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback